سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تبریزمن ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۳

ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز بعد از 50 سال فعالیت صاحب پایانه استاندارد می ...

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر تبریز بر ساخت و اجرای پایانه های استاندارد اتوبوسرانی در سال آینده تاکید کرد. به گزارش تبریزمن، به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، داود امیرحقیان در بازدید از نقاط پیش بینی شده برای احداث توقفگاه و پایانه های استاندارد برای شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: پیگیری شورا و شهرداری بعد از 50 سال از عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر می تواند این شرکت خدمت نهاد را صاحب پایانه های استاندارد کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)