پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرمانداری نایین ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۹

بهره برداری از باند دوم جاده نایین به انارک روز سه شنبه با دستور رئیس ...

با حضور آقای دکتر زرگر پور استاندار محترم استان اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سجادی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه نایین ، آقای سید حمید رضا طباطبایی نایینی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ،مهندس غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان ،آقای مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین و مسئولین ادارت شهرستان پروژه های شهرستان نایین با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان به بهره برداری رسید . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)