چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۳

سعی کردم با وجدان رای دهم

مجتبی راعی با اشاره به این که که هیچ کس به ما نگفت به چه کسی جایزه بدهید یا ندهید تصریح کرد: احمقانه است اگر فکر کنیم رای داور در همه امور درست است این را می دانیم خطای انسانی وجود دارد به ویژه وقتی که پای سلیقه هم به میان می آید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)