پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۱

پیشکسوت استقلال: از دیدن بازی های پرسپولیس لذت می برم

آی اسپورت - بازی های خوب پرسپولیس این روزها تحسین همگان را برانگیخته است. حتی کسانی که همیشه در مقابل این تیم بوده اند نمی توانند منکر پیشرفت فوق العاده پرسپولیس را ندیده بگیرند. پیروز قربانی مدافع سابق استقلال دراین باره می گوید: در طول سه هفته ای که از شروع دوباره مسابقات لیگ سپری می شود تیم پرسپولیس نشان داده که به مراتب بهتر از همه تیم های لیگ بازی می کند. یک فوتبال زیبا و تمام عیار که بیننده از تماشای آن لذت می برد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)