پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲

موسوی نژاد در تذکری خواستار شد: پیگیری استفاده از آمپول های آلوده در چشم ...

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مجلس و کمیسیون بهداشت خواست تا استفاده از آمپول های آلوده در چشم پزشکی رازی که به گفته وی موجب نابینا و کم بینا شدن برخی از بیماران شده را پیگیری کند. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی موسوی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: اتفاقی در یکی از کلینیک های تخصصی چشم پزشکی رازی افتاده که موضوع استفاده از آمپول های آلوده و میکروبی وارداتی بوده که باعث آسیب رساندن جدی به چشم های بیماران شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط