چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۷

انصاری: دروغ در دولت قبل نهادینه شد/موسوی: این حرف بمب اتم است

یک اصولگرای رسانه ای و یک اصلاح طلب پزشک در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، مناظره جانداری را درباره مجلس برگزار کردند که دیدنی و شنیدنی بود. صدای ایران - به گزارش خبرآنلاین بحث مجلس و ترکیب دور دهم پارلمان ملی، موضوع گفتگوی ویژه خبری دیشب بود. غلامرضا انصاری، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران که از حوزه مشهد ثبت نام کرده و رد شده بود به عنوان فعال اصلاح طلب و سیدنظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس به عنوان اصولگرا، سخنان خود را بیان کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)