سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳

سجادی: هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی نداریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با رد هر گونه مشکل با این وزارتخانه با فدراسیون کشتی گفت: همیشه حامی این رشته بوده ایم و برای ما فدراسیون ها هیچ فرقی با هم ندارند. نصرالله سجادی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که گویا وزیر ورزش و جوانان حواله واردات خودرو را به عنوان پاداش برای والیبالیست ها در نظر گرفته است و نامه ای آن را امضا کرده و چرا این پاداش برای رشته های دیگری مثل کشتی فرنگی در نظر گرفته نشده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)