پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶

بیژن بیرنگ از خاطرات سریال خانه سبز می گوید

ایسنا/ بیژن بیرنگ - کارگردان سریال خانه سبز - که مجموعه اش این شب ها از شبکه دو بازپخش می شود، می گوید: سریال خانه سبز را نمی بینم، چون می ترسم گریه کنم و دلم برایش تنگ شود. این کارگردان باسابقه درباره ِ اینکه پس از سال ها چه احساسی به خانه سبز اش دارد؟ گفت: هنوز هم برای خانه سبز دلم تنگ می شود و بیشتر از قبل دوستش دارم. برای ساختن خانه سبز اصلا سختی نکشیم؛ چراکه همه چیز در این مجموعه خوب و زیبا بود. ما خانه سبز را برای پخش هفته ای یک بار از شبکه دو ساختیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط