چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۱

نوری: هیچ موقع گذشته ام را فراموش نمی کنم/ پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص اینکه چرا پرسپولیس با وجود عملکرد موفقی که در لیگ قهرمانان آسیا داشته است اما در لیگ نتایج خوبی نگرفته است گفت: البته در بازی های لیگ هم خوب بازی کردیم اما متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی شود. در چند بازی اخیر حق مان باخت نبود اما باختیم. اما در آسیا از نظر انگیزه بالا بودیم و میل به بردن در بچه ها زیاد شده است. امیدواریم با تداوم همین روند به مرحله حذفی صعود کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)