سایر منابع:
سایر خبرها
زاویه دارد. آنچه واقعی است را در هنر بیشتر باید با ترفندهای زیبایی شناسانه نشان داد، نه اینکه مدام به زبان آورد! 3- بازی های ناتمام و روایت ضعیف: فیلم احمد بدون جذابیت خاصی و خیلی مستقیم شروع می شود؛ حاج احمد کاظمی برای نماز صبح یا نماز شب وضو می گیرد و همزمان تلفنش زنگ می خورد؛ حاج قاسم پشت خط است و او هم از محمدباقر قالیباف خبر گرفته که زلزله ی شدیدی بم را لرزانده است؛ پس از ...
فیلمنامه ها و انگیزه ها و حتی رویکرد سیاسی و امنیتی و نگاه اعتقادی و اسلامی درون آن احساس نمی شود و هیچ پیشرفتی که باعث تماشایی شدن این آثار شود شکل نمی گیرد. گریم ها همه یکی است. دیالوگ ها و حرف ها و انگیزه های داعشی ها یکی است. مانند دهه 60 که تمامی فیلم های دفاع مقدسی تصویری یکسان از بعثی ها نشان می دادند و همگی یک سبیل کوتاه روی لب داشتند داعش هم در نظر سینماگران ایرانی به غیر از یک تصویر ...
.... حضور محوری و مؤثر شهید احمد کاظمی در زلزله بم، نقطه اتصال بسیار خوبی با دوران دفاع مقدس است و فرصت خوبی در اختیار شما به عنوان فیلمساز علاقه مند به جنگ و انقلاب می گذارد که این پل میان جنگ و جبهه ای دیگر در این زمانه را مستحکم تر کنید. چقدر روی تعبیه و بازنمایی عناصر جنگ در بحران زلزله بم تاکید داشتید و چه عناصری را برای این همسانی به کار گرفتید؟ جنگ و زلزله هر دو یک بحران است ...
مدافعان حرم بود. او پس از تجربه سه فیلم کوتاه در فیلم نیمه بلند بعد از ظهر به اغتشاشات سال 88 پرداخت. اولین فیلم بلند امیرعباس ربیعی با عنوان لباس شخصی ماجرا های حزب توده در سال های 61 و 62 را نشان می داد و در فیلم دومش یعنی ضد به سراغ بمب گذاری دفتر حزب جمهوری و ماجرای نفوذ رفت. اما سومین اثر بلند ربیعی دست روی سوژه ای از تاریخ معاصر و نزدیک گذاشته است؛ زلزله بم . احمد اولین فیلمی است که مستقیماً ...
که از میزان خسارات دریافت می کنند، اقدام به ارائه خدمت رسانی می کنند. رضائیان توزیع عادلانه تجهیزات و خدمات به آسیب دیدگان را از مزایای بهره گیری از خدمات سامانه دانش بنیان مدیریت بحران دانست و خاطر نشان کرد: در زلزله های بم و ورزقان از آنجایی که خدمت رسانی سیستماتیک برای مدیریت بحران نبود، یک نفر چندین بار خدمت دریافت کرد و افرادی بودند که اصلا هیچ خدماتی را دریافت نکرده بودند، ولی اکنون ...