سایر منابع:
سایر خبرها
جلب کرده است. توجه دوباره به نهج البلاغه همزمان با آغاز نهضت اسلامی در اوایل دهه چهل شمسی است و با تأکید امام خمینی و تلاش های متفکران و پژوهشگران و فعالان نهضت اسلامی نظیر آیت الله طالقانی، آیت الله خامنه ای، شهید مطهری، محمدرضا حکیمی، آیت الله جوادی آملی، محمدتقی شریعتی و علی شریعتی و... که در جنبش اسلامی ایران معاصر حضور جدی داشتند، از نهج البلاغه در اخذ اصول حکمت سیاسی اسلام بهره برده شد ...
به گزارش ایکنا، نخستین جلسه از سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد که به همت مدرسه دعا و نظام سازی وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می شود، روز گذشته یکشنبه 29 بهمن با سخنرانی هانی چیت چیان؛ مدرس و کارشناس قرآن در مسجد کوی دانشگاه تهران برگزار شد. در ابتدای این جلسه، چیت چیان با اشاره به اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: انسان ...
آیت الله بنابی، شهید آیت الله قدوسی، علامه شهید مرتضی مطهری، مرحوم آیت الله حایری شیرازی، شهید بهشتی، شهید باهنر، علامه مصباح یزدی، مرحوم استاد علی صفایی حائری، آیت الله ابراهیم امینی، علامه کرباسچیان، استاد قرائتی، استاد رفیعی، استاد عالی، استاد پناهیان، روحانیان فعال و مربیان ورزیده در کانون های تربیت محور مساجد، همچنین تجربه تبلیغی رهبر انقلاب در مسجد کرامت مشهد در دهه پنجاه و نیز جریان گسترده ...
برخلاف تبلیغات سوء دشمنان در فضای مجازی و حقیقی شاهد حضور پررنگ مردمی در پای صندوق های رأی خواهیم بود. آیت الله محمدی عراقی با تاکید براینکه راه حل عبور از مشکلات حضور در پای صندوق های رأی است، گفت: مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لازم است که در انتخابات شرکت کنند و نفس حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است. دکتر رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس ...
دهند با چه مقدمه ای از رای اجباری سخن می گویند. فقط باید توجه کنند در این زمینه نمی شود تکه ای از کره شمالی را با تکه ای از اتریش کلاژ کرد؛ چون سیاست و انتخابات و اساسا موجودیتی به نام ایران را از ریخت می اندازند. یک بحث دیگر درباره تاکتیک انتخابات است. در بحث تاکتیک انتخابات یک تحلیل روان شناسانه مطرح است و یک تحلیل مهندسی محور. اول به تحلیل روان شناسانه بپردازم. این تحلیل حاکی از آن ...
... یا در چراغ قرمز هیچ کس حاضر نشد آن نقش را کار کند و من آمدم و آن تغییر و تحولات را دادم چون می خواستم ثابت کنم که من به خاطر چهره ام نیامده ام و می خواهم بازیگر باشم. واقعیت هم همین است. چهره یک بازیگر بعد از یک مدت عادی می شود و از آن به بعد چیزهای دیگری است که بیننده را نگه می دارد. بخش عمده اش به کاریزمای آدم برمی گردد. ماندگاری در سینما چیزهای دیگری غیر از ظاهر می خواهد، وگرنه در ...