سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵

4 امتیاز برای صعودمان به لیگ برتر نیاز داریم/ هنوز در مورد نحوه حضورمان ...

علیرضا اژدری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ،در خصوص شانس قهرمانی فولادنوین اهواز در گروه اول لیگ دسته اول اظهار داشت: ما 4 امتیاز دیگر می خواهیم تا صعود خود را قطعی کنیم. شرایط حساسی داریم. مس کرمان و شهرداری رقبای جدی ما هستند که هم اکنون هم نتایج خوبی کسب می کنند. اما امیدوارم ما در ادامه لیگ بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)