چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۰

مصوبات انجمن اولیا و مربیان با جدیت بیشتری در چاروسا پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، محمد شکوهی ظهر امروز در نشست انجمن اولیا و مربیان چاروسا با بیان اینکه تمام مدارس دولتی باید شوراهای انجمن اولیا و مربیان را تشکیل دهند، اظهار داشت: تمام مدارس چاروسا از انجمن اولیا و مربیان برخوردار هستند و این انجمن نقش بسزایی در همکاری با مدیران مدارس داشتند. رئیس آموزش و پرورش چاروسا ابراز داشت: در میان والدین دانش آموزان نیز افرادی که در موضوعات متفاوت مهارت دارند، انتخاب شده و با عضویت در این انجمن به مدرسه برای انجام فعالیت های مختلف کمک می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)