چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۴

افتتاح چهارمین بیمارستان دولتی آمل با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آئین افتتاح چهارمین بیمارستان دولتی این شهرستان دقایقی قبل با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان کشوری، استانی و شهری آغاز شد. قاضی زاده هاشمی که سفر خود به مازندران را از روز گذشته آغاز کرده است، صبح امروز به شهرستان آمل عزیمت کرد. با توجه به زمان های اعلام شده پروژه عظیم بیمارستان امام خمینی (ره) آمل صبح امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید که در ابتدای بخش امام زاده عبدالله (ع) واقع است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)