سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۰

درک طعم شیرین بخشش در ماه رمضان از گواراترین مواهب الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر امروز در جمع مردم روزه دار شهر بندرعباس اظهار داشت: ذات انسان به گونه ای است که از بخشش لذت می برد و رمضان فرصت درک یکی از گواراترین مواهب الهی را برای انسان ها فراهم آورده است. وی بیان کرد: خداوند در آفرینش انسان تنوع قرار داده است و ظاهر، چهره، رنگ پوست و قد و اندازه انسان ها با هم متفاوت است و انسان دخالتی در خلقت ندارد اما اخلاق انسان چیزی است که خودش می سازد و در نوع و شکل آن صاحب توانایی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)