دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
علت ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۳:۲۱

بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران-شمال دردولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این قطعه از منطقه کن اغاز می شود و تا شهرستانک ادامه دارد. علی نورزاد با اشاره به دوران پسابرجام و فضای ایجاد شده گفت: در این موقعیت چند تفاهم نامه با شرکت های خارجی امضا کردیم که خوشبختانه بعضی از این تفاهم نامه ها شکل عملیاتی به خود گرفته اند. وی افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط