سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۲

راه اندازی موزه محیط زیست و حیات وحش در فردوس

حسین اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در جلسه روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر فردوس با مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی با راه اندازی موزه محیط زیست و حیات وحش در شهرستان فردوس موافقت شد. وی گفت: در این جلسه مقرر شد مکان مورد نیاز برای ایجاد موزه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری فردوس، حداقل به مساحت 100 متر مربع تامین و در اختیار محیط زیست قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)