دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۳

شاهین خالدان در حضور برانکو قهرمان مسابقات جام رمضان شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی دیدار پایانی رقابت های تنیس جام رمضان شب گذشته در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که 2 تنیسور ملی پوش کشورمان با صعود به دیدار فینال برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی شاهین خالدان از اصفهان با نتیجه 2 بر یک انوشا شاهقلی از تهران را از پیش رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد . انوشا شاهقلی در جایگاه دوم ایستاد و امید سوری و محسن حسین زاده از تهران مشترکا سوم شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)