سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱

250 بیمارستان نیمه تمام روی دست وزارت بهداشت مانده است

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت شامگاه جمعه در مراسم ضیافت افطار خیرین حوزه سلامت افزود: با اعتبارات محدود دولتی نمی توان زیرساخت های مورد نیاز و این عقب ماندگی را تکمیل کرد و راهی جز مشارکت مردم در این حوزه نداریم. وی با بیان اینکه مردم ایران به سالمند شدن جمعیت ایران در دهه های آینده واقف هستند، تصریح کرد: در دهه های آینده قطعا مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی افزایش می یابد که نیازمند توجه ویژه ای است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)