سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۷

250 بیمارستان نیمه تمام روی دست وزارت بهداشت مانده است

تهران-ایرنا- معاون اجتماعی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در زیرساخت های حوزه سلامت مانند مانند مراکز بهداشتی- درمانی دچار عقب ماندگی زیادی هستیم و250بیمارستان نیمه تمام روی دست وزارت بهداشت مانده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)