دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۲

جباری: از برخوردی که برهانی شد ناراحتم

به گزارش افکارنیوز ، علی جباری درباره تغییرات این تیم در کادر فنی اظهار داشت:شرایط استقلال را خوب می بینم. کادر فنی در این تیم تغییر کرده که امیدوارم سرانجام خوبی داشته باشد ولی فکر می کنم که این اتفاق نباید رخ می داد چون مظلومی در استقلال بد نتیجه ای کسب نکرده بود که او را برکنار کنند. وی ادامه داد: مظلومی جوانان زیاد و خوبی را به استقلال معرفی کرد ولی به هر حال مدیریت این تصمیم را گرفت و شاید با این اتفاق نتایج بهتری هم برای استقلال رقم بخورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)