دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۶

همه باید درباره انتزاع چند روستا خود را مسؤول بدانند/ مدیریت کلان هرمزگان ...

نماینده مردم بندرعباس گفت: همه باید خودمان را درباره انتزاع چند روستا از غرب استان هرمزگان مسؤول بدانیم، زیرا اگر این انتزاع بی پاسخ بماند، لکه ننگی بر پیشانی هرمزگان خواهد بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)