سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۹

عربستان: سازمان ملل را تحت فشار نگذاشتیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، در پی بالا گرفتن رسوایی سازمان ملل در تن دادن به فشار پولی عربستان، عبدالله معلمی نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل گزارش های اخیر مبنی بر اعمال فشار عربستان بر سازمان ملل برای خارج کردن اسم ائتلاف تحت رهبری این کشور از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در جنگ یمن را رد کرد. المعلمی در گفت وگو با روزنامه الوطن ، اعلام کرده کشورش تهدید نکرده که کمک های مالی اش از سازمان ملل را قطع خواهد کرد بلکه به توضیح شفاهی موضع خود اکتفا کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)