چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷

برای توسعه هرمزگان باید سرمایه گذاری را جدی گرفت/ باید ریسک سرمایه گذاری ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پروین علیزاده ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور احمد مرادی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و با هدف بررسی راهکارهای تعامل میان اعضای شورا و نمایندگان مجلس دهم، برگزار شد، اظهار داشت: نیاز کشور و نیاز شهر ها در مسیر رسیدن به رشد و پیشرفت و توسعه، سرمایه گذاری است. وی بیان کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب توسعه در یک منطقه باید سرمایه گذار و سرمایه گذاری را جدی گرفت و امنیت لازم را برای آن تامین کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)