سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۰:۵۷

عابدینی راهی فرانسه شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، امیر عابدینی شب گذشته راهی فرانسه شد تا تماشاگر رقابت های جام ملت های اروپا باشد. عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران است که با هزینه شخصی راهی جام ملت های اروپا شده است. ظاهرا یکی از دلایل سفر عابدینی به اروپا دلخوری از برخی تصمیم گیری ها در فوتبال ایران است. انتهای پیام/آ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط