چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۶

عکاس گنبدی برگزیده مردمی نخستین جشنواره عکس گردشگری کرمان شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس گفت: محمد قجر هنرمند عکاس گنبدی موفق شد یکی از برگزیدگان بخش عکاسی مردمی با اثر "آرامگاه شاه نعمت الله ولی" باشد و جایزه این بخش را دریافت کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)