دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۷

44 امامزاده لنگرود مجری طرح ضیافت الهی است

خبرگزاری شبتان: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با بیان اینکه درماه رمضان 44 امامزاده لنگرود مجری طرح ضیافت الهی است گفت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)