چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۷

تاکید نمایندگان بر لزوم انتقال پایتخت

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین مجلس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکرات شفاهی خود به رئیس جمهور و وزرا را بیان کردند. به گزارش خبرنگار بی باک، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرت شفاهی نمایندگان به مسئولان اجرایی استماع شد. مصطفی کواکبیان در تذکری گفت: تهران را آزاد کنید تا ایران آباد شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط