سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

زیان 114 میلیارد تومانی فولاد ارفع در سال 94 /تولید به مشکل خورد

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در نامه ای خطاب به کارکنان این مجتمع با اشاره به زیان 114 میلیارد تومانی در سال 94اعلام کرد:در شرایط فعلی هرگونه مذاکره ای بی معنی بوده و تنها با عادی شدن وضعیت تولید، منطق گفت وگو و مذاکره وجاهت لازم را پیدا خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)