چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۹

دو نفر به عنوان کاندیداهای استانداری خوزستان به دولت معرفی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم والده حجت الاسلام فلاح زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر انتخاب استاندار خوزستان اظهارداشت: دو نفر به عنوان کاندیداهای استانداری خوزستان به دولت معرفی شدند که در نهایت هیأت دولت باید رأی دهد. امیری در پاسخ به سؤالی خصوص دریافت حقوق های کلان و بی ضابطه نیز گفت: رئیس جمهور دستور داد این مسأله بررسی شود و هر مدیری به ناحق از بیت المال دریافتی داشته باشد، برگرداند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)