چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۸

جباری:دستیاران منصوریان ضعیف هستند

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت:امروز با افشارزاده در خصوص کادر فنی استقلال صحبت کردم. علی جباری در گفت و گو با کاپ، در خصوص بیانیه ای که امروز این کمیته علیه منصور قنبرزاده منتشر کرد، اظهار داشت: ما امروز جلسه ای با بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی برگزار کردیم. ما از قنبرزاده گله مند بودیم که این چنین صحبت هایی را مطرح کرده بود. مگر ایشان در نفت تهران عملکرد خوبی داشته که استقلال را زیرسوال می برد. ایشان اگر خوب بود در همان نفت تهران عنوان خوبی را کسب می کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)