دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۳

مدیرعامل سابق آبی ها سکوتش را شکست؛آقای افشارزاده!امیری چه شد؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال عنوان کرد:آقای افشارزاده با مربی خوب، ولی بدون بازیکن خوب نمی توان نتیجه گرفت. به گزارش کاپ،علی فتح الله زاده در یادداشتی به صراحت از سیاست های مدیریتی بهرام افشارزاده در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرد. متن این یادداشت به شرح ذیل است: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)