سایر منابع:
سایر خبرها
بیانیه کمیته پیشکسوتان استقلال در خصوص اظهارات منصور قنبرزاده
ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایت باشگاه استقلال، کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتشار جوابیه ای نسبت به اظهارات منصور قنبرزاده واکنش نشان داد. متن این جوابیه به شرح زیر است: به نام خدا متاسفانه روز گذشته (شنبه) شاهد آن بودیم که منصور قنبرزاده با اظهاراتی خلاف واقع به خود اجازه داده اند با سابقه کمتر از یک دهه مدیریت در فوتبال
آقای قنبرزاده!نمی توانی مدیرعامل استقلال شوی،چرا توهین می کنی؟
رئیس کانون هواداران استقلال گفت: اگر دست شان به گوشت نرسیده است دلیل نمی شود به هواداران و باشگاه استقلال بی حرمتی کنند. غلامرضا سعادتی در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره اظهارنظر منصور قنبرزاده مبنی بر اینکه به دلیل ساختارنداشتن باشگاه استقلال قبول نکرده مدیر عامل این باشگاه شود، اظهار داشت: این صحبت منصور قنبرزاده اهانت بزرگی به باشگاه استقلال با قدمت 70 ساله است. نمیدانم علت عصبانیت
افشارزاده ول کن استقلال نیست
گروه ورزش: در صورتی که عنوان می شد بهرام افشارازده جایش را به نفر تازه نفس تری می دهد هم اینک خبر رسیده که وزیر ورزش با ماندن این مدیر کهنه کار موافقت کرده است. به گزارش بولتن نیوز: تقریبا رفتن بهرام افشارزاده از استقلال حتمی بود. وزیر ورزش حتی لیستی از جانشینان او را دیده بود و به صورت ضمنی رای به منصور قنبرزاده داد. مدیری که ریشه زبانی وفرهنگی مشترکی با وزیر ورزش و جوانان دارد. خبر
منتقدان علی منصور زیاد می شوند/جباری: منصوریان دستیاران ضعیفی انتخاب کرده
وکیل ملت: مصاحبه روز شنبه قنبرزاده بازتاب گسترده ای بین پیشکسوتان استقلال داشت به حدی که آنها در پاسخ به قنبرزاده بیانیه صادر کردند. علی جباری یکی از این پیشکسوتان بود که به شدت از مصاحبه مدیرعامل سابق نفت گله مند است
قنبرزاده: صحبت در مورد استقلال برایم جذاب نیست
مدیرعامل فصل گذشته نفت تهران تمایلی به صحبت در مورد بیانیه ای که امروز کانون پیشکسوتان استقلال منتشر کرده اند، ندارد. قنبرزاده: صحبت در مورد استقلال برایم جذاب نیست به گزارش "ورزش سه"، امروز کانون پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای تند اعلام کردند کسی که 10 سال سابقه مدیریت دارد، حق ندارد در مورد تاریخ 70 ساله استقلال و ساختار آن اظهارنظر کند. البته بیانیه ای که تردیدهای جدی
تغییرات گسترده در مدیران استقلال
به گزارش "ورزش سه"، پیش از این هم گفته می شد که جدایی بهرام افشارزاده از مدیرعاملی استقلال قطعی است و از منصورقنبزاده به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او یاد می شد. هرچند عده ای در باشگاه استقلال موفق شدند پروژه مدیرعاملی قنبرزاده را منتفی کنند اما آنچه مسلم است افشارزاده به زودی از سمت خود برکنار خواهد شد. البته تغییرات در بخش مدیریتی استقلال تنها به مدیرعامل ختم نمی شود و گفته می شود
عصبانیت هواداران استقلال با سرخ پوش شدن امیری به اوج رسید
به گزارش پیک نکا ، درست پس از جذب بختیار رحمانی توسط استقلال بود که محمود گودرزی وزیر ورزش، مسئولان استقلال را به صورت غیر مستقیم مورد انتقاد قرار داد و از پرداخت قیمت های بالا به بازیکنان این تیم گلایه کرد. بعد از صحبت های وزیر،کار به آنجا رسید که بحث جابه جایی بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال هم مطرح شد. با انتقادهای تند وزیر خیلی ها حتی کار حضور منصور قنبرزاده به جای افشارزاده در استقلال
قنبرزاده:امروز بعدازظهر نفت به فروش می رسد
مدیرعامل نفت تهران گفت: تا امروز بعدازظهراز بین یک خریدار تهرانی و شهرستانی باشگاه به فروش می رسد. به گزارش کاپ ، منصور قنبرزاده درباره تجمع جمعی از بازیکنان نفت جلوی درب وزارت نفت اظهار داشت: بازیکنانی که جلوی وزارتخانه آمدند حق و مطالباتشان را می خواستند. به هرحال فصل نقل و انتقالات است و آنها باید تکلیف خود را برای فصل بعد بدانند. وی درباره روند واگذاری باشگاه نفت
جهانیان یا قنبرزاده/ کدام مدیرعامل استقلال می شوند
به گزارش ایسکانیوز، اسامی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عبارتند از؛ شهاب جهانیان، مسعود معینی، منصور پورحیدری، محمدرضا حسین زاده و سید کامل تقوی نژاد می باشد و یکی از این نفرات به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد. ابته پورحیدری به دلیل بیماری که دارد نمی تواند درگیر شور و هیجانات باشگاه استقلال شود و به همین خاطر نام او از مدیرعاملی خط خورده است. افشارزاده هم با بریز و بپاشی
برگزاری جلسه عبداللهی و پورحیدری با افشارزاده
0 دو پیشکسوت استقلال در جلسه ای با سرپرست باشگاه استقلال حاضر شدند. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : صبح امروز منصور حیدری “پور حیدری و نصرالله عبداللهی راهی دفتر بهرام افشارزاده شدند و در جلسه ای یک ساعته با وی حضور یافتند. در این جلسه پیرامون برنامه های تیم برای آغاز تمرین ات صحبت شد و همچنین افشارزاده بخش هایی از مشکلات پیش روی استقلال را با این دو پیشکسوت مطرح کرد.
قنبرزاده: منصوریان قانونی از تیم جدا شد+ فیلم
منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره جدایی علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت و قراردادش با باشگاه استقلال تهران گفت: علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران برای تیم زحمت کشید. باید انصاف را رعایت کنیم. او با همه کمبودهای نفت کنار آمد. بندی در قرارداد وی وجود داشت که اگر هم تیم نفت به هر علتی در لیگ امسال شرکت کند، منصوریان می تواند از تیم جدا شود.
مصاحبه سراسر کنایه آمیز قنبرزاده علیه منصوریان
منصور قنبرزاده می گوید: هیچکس حق ندارد وحید امیری را به نام خود سند بزند زیرا این بازیکن خودش فوق دکترای فرهنگ و شعور دارد. به گزارش تابناک ورزشی، اختلاف نظر بین منصوریان و منصور قنبرزاده طی روزهای گذشته بیش از پیش نمایان شده و این دو در رسانه ها علیه یکدیگر موضوع می گیرند. منصور قنبرزاده امروز در مصاحبه ای سراسر کنایه مدعی شد که وحید امیری توسط گل محمدی شکوفا شد و هیچ کس نمی تواند
جدایی سه عضو هیات مدیره استقلال قطعی شد/ دو سال بعد؛ نقطه سر خط
دلایلی باعث شد تا وزارت ورزش به فکر ایجاد تغییرات در هیات مدیره استقلال باشد؟ هیات مدیره فعلی استقلال در اردیبهشت ماه 93 با تصمیم وزیر ورزش در ابتدای کار با ترکیب بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف نژاد، رضا صادق پور، سید سعید رضا سیف افجه ای، صاحب پناهی و سید پندار توفیقی شروع به کار کرد و افشارزاده که سال قبل به جای علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست
نفتی ها از وزارت نفت به سازمان لیگ رفتند/ قنبرزاده جای وزیر نفت با بازیکنان صحبت کرد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بازیکنان تیم فوتبال نفت امروز (دوشنبه) مقابل وزارت نفت تجمع کردند. علیرضا عزتی، کاپیتان نفت قصد داشت با بیژن زنگنه، وزیر نفت دیدار کند که به او اجازه ملاقات داده نشد. بازیکنان نفت سپس راهی سازمان لیگ شدند تا وضعیت خود را مشخص کنند. ظاهراً از دفتر وزیر به کاپیتان نفت گفته می شود وارد ساختمان شود اما منصور قنبرزاده به جای وزیر نفت با
پورحیدری:افشارزاده دنبال رفتن است
عضوهیات مدیره استقلال گفت: امیدوارم افشارزاده در استقلال بماند. منصور پورحیدری در گفت وگو با کاپ، درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال اظهار داشت: بنده تا امروز نمی دانستم که قرار است در هیات مدیره باشم اما عصر امروز مطلع شدم در هیات مدیره هستم.امیدوارم بتوانیم بهاستقلال کمک کنیم. وی افزود: در هیات مدیره مسعود معینی را خوب می شناسم آدم فنی ای است و کارش را بلد
بازیکنان نفت آزاد شدند
انتقالات را شرح دادند و با توجه به زمان محدودی که برای جابجایی بازیکنان وجود دارد در این جلسه تعیین شد که بازیکنان نفت بلاتکلیف نمانند و به عنوان بازیکن آزاد می توانند به هر باشگاهی بروند. مدیرعامل باشگاه نفت یادآور شد: من به آقای تاج گفتم که بازیکنان به دنبال حق و حقوق خود هستند و صحبت های منطقی هم می کنند ما درمورد تمام باشگاه ها قانون را رعایت می کینیم و سعی می کنیم امانتدار خوبی باشیم. منبع: فارس ----------------------------------------------------------------------------- ...
انتخاب پرهام به عنوان مدیرعامل: شوخی تلخ وزیر با استقلال؟
پرهام هر زمان که نیاز باشد مانند یک کودک قهر می کند و پس از مدتی با پادرمیانی مسئولان به کار خود ادامه می دهد. آی اسپورت- در چند هفته گذشته اخبار تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال به اندازه فعالیت این تیم در نقل و انتقالات حاشیه به همراه داشت. ابتدا گفته شد قنبرزاده مدیرعامل نفت به زودی جانشین افشارزاده می شود اما صحبت های منصوریان در نخستین نشست خبری اش مشخص کرد این دو نمی توانند با هم
جلسه افشارزاده با پورحیدری و عبدالهی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال ظهر امروز جلسه ای را با حضور منصور پورحیدری و نصراله عبداللهی در دفتر وزارتخانه برگزار کرد . بهرام افشارزاده با تایید این خبر در خصوص جلسه امروز اظهار داشت :جلسه ای را با حضور پورحیدری و عبدالهی برگزار کردیم و در خصوص موارد مختلفی از جمله بررسی مسائل تیم ،جذب بازیکنان ،برگزاری اردوهای مناسب ،زمین تمرین و بازی های تدارکاتی لازم برای تیم گفتگو هایی را انجام دادیم تا تیم بتواند با برنامه مناسب و هماهنگی های لازم پیش برود . ...
قنبرزاده: از انتقال نفت ناراحتم
عنوان مدیرعامل پیشین نفت چه نظری در خصوص انتقال نفت به خارج از تهران دارد، تصریح کرد: از این مسئله ناراحتم چون اعتقاد دارم که این تیم باید در تهران می ماند. با این حال کمیته واگذاری به این نتیجه رسیده که باشگاه ملوان بیشترین پول را در مزایده پیشنهاد داده است. مدیرعامل پیشین نفت تهران در واکنش به این موضوع که ملوانی ها در سال های گذشته با مشکلات مالی روبه رو بوده اند و اکنون چطور توانسته
تاج: انتقال امتیاز نفت دارای مشکل قانونی است/ اجازه نمی دهیم نفت از تهران خارج شود
به گزارش گروه ورزشی آنا، بازیکنان نفت تهران به همراه چند تن از مربیان این تیم امروز برای اعتراض به واگذاری امتیاز باشگاه به سازمان لیگ رفتند.در نهایت چند بازیکن نفت تهران برای صحبت با مهدی تاج وارد جلسه او با منصور قنبرزاده شدند. مهدی تاج در صحبت با نماینده بازیکنان و مربیان نفت تهران در این جلسه گفت: در ابتدا جا دارد از بازیکنان نفت تهران تشکر کنم که امسال با وجود همه مشکلات تلاش خود
قنبرزاده: نفت را به شکل قانونی به مقصد خواهیم رساند/ به استقلال نمی روم
رساند. وی در خصوص قرارداد علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند با سرخابی ها اظهار کرد: من در جریان قانونی بودن این قراردادها نیستم و کمیته نقل و انتفالات باید در مورد آن نظر بدهد. قنبرزاده همچنین درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای استقلال و منصوریان آرزوی موفقیت می کنم اما من به استقلال نمی روم. در باره مطالبات منصوریان هم ترجیح می دهم صحبت نکنم. من 2سال خوب را کنار او گذراندم و امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد. انتهای پیام/
قنبرزاده:بازیکنان نفت خواهان مطالبات خود هستند / تکلیف واگذاری باشگاه نفت امروز مشخص می شود
منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد :در جلسه ای که با دکتر هندی عضو کمیته فروش باشگاه نفت تهران داشتم وی قول داد که تا ساعت 15 امروز وضعیت واگذاری این باشگاه مشخص می شود. وی در ادامه عنوان کرد: تجمع بازیکنان نفت در وزارتخانه به علت این است که آنها خواسته ای جز مطالبات فوتبالی ندارند. همچنین با مصوبه سازمان لیگ بازیکنان نفت
قنبرزاده: مدیرعاملی من در استقلال منتفی شد
خبرگزاری میزان: منصور قنبرزاده درباره انتقال امتیاز باشگاه نفت به ملوان اظهار داشت: در نامه ای که فدراسیون فوتبال در قبال فروش امتیاز باشگاه نفت تهران منتشر کرده حرفی از خلاف قانون بودن این انتقال وجود ندارد، بلکه عنوان کرده انتقال امتیاز نفت به ملوان به مصلحت نیست. وی افزود: اگر در سایت باشگاه نفت آمده که امتیاز این باشگاه به ملوان واگذار شده به این خاطر است که ملوانی ها در مزایده
جای خوشحالی دارد که نمایندگان مجلس در هیات مدیره سرخابی ها نیستند/ انتخاب مدیرعامل ربطی به نظر سرمربی ...
. به عنوان مثال دو سال پیش که در استقلال 80 میلیارد تومان بدهی به وجود آمد هیات مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه به کدام مرجع پاسخگو بودند؟ وزارت ورزش یا مراجع قضایی هیچ جوابی از آنها نخواستند و این مسائل باعث می شود تا ما به این نتیجه برسیم که همه این کارها تشریفاتی است و مدیرعامل انتخاب شود یا نشود فرقی به حال باشگاه نمی کند. وی در پایان افزود: امیدوارم مسائل مدیریتی در ورزش ایران به خصوص
اظهارات تند رئیس هیات مدیره استقلال علیه وزیر ورزش؛نگذاشتند با مهره های دلخواه قرارداد ببندیم
کرده و حرف های تندی به زبان آورده است. * وقتی از مجلس جدا شدم، رفتار وزیر عوض شد نجف نژاد در خصوص شایعه تغییرات در هیات مدیره اظهار داشت: من شب گذشته از طریق اس ام اس از وزیر خواستم که به این هیات مدیره وقت بدهد تا بتواند کارهایش را برای موفقیت استقلال پیش ببرد. حتی به تلفن شخصی وی نیز زنگ زدم که موفق نشدم با ایشان صحبت کنم. فکر میکنم چند ماهی است که ایشان دوگانه عمل می کند و از
استقلال خوزستان قید شیخ ویسی را می زند
به گزارش"ورزش سه"، مسئولان استقلال خوزستان مدتی است که منتظر صدور رضایت نامه وحید شیخ ویسی هستند و حتی با منصور قنبرزاده در زمان مدیرعاملی اش توافق کرده بودند اما اکنون وضعیت نفت تهران در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. با توجه به اینکه استقلالی های خوزستان تمرینات خود را شروع کرده اند و اینگونه که از ظواهر و حواشی باشگاه نفت پیداست، استقلالی های خوزستان ممکن است قید شیخ ویسی را بزنند و به زودی سراغ گزینه دیگری بروند، مگر انکه در طی امروز و فردا اتفاق خاصی برای شیخ ویسی و باشگاه نفت بیفتد. ...
باشگاه نفت جدایی بازیکنانش را غیرقانونی دانست
به گزارش ایرنا، باشگاه نفت تهران روزهای عجیبی را سپری می کند و درحالیکه امور مربوط به واگذاری امتیاز آن پیگری می شود، بازیکنان فصل گذشته نیز یک به یک در حال جدایی از نفت هستند. بر همین اساس، 'منصور قنبرازده مدیرعامل باشگاه نفت امروز اعلام کرد که تمامی بازیکنان نفت آزاد هستند و می توانند تیم جدید خود را انتخاب کنند. امروز (سه شنبه)، رضا علیاری، محمد دانشگر و ارسلان مطهری سه بازیکن جوان
قنبرزاده: معرفت امیری، درس مدیریت در ورزش است/ ترجیح می دهم با منصوریان دوست باشم تا همکار
منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین وضعیت فروش باشگاه نفت تهران اظهار کرد: در کمیته چهار نفره واگذاری باشگا نفت عضویت ندارم اما تا آن جایی که می دانم فروش باشگاه در مراحل پایانی است و طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص می شود. وی افزود: من در جلسات این کمیته به عنوان کارشناس شرکت می کنم و گزارش فنی خود را به مسئولان
90/ پرسپولیس جلوتر از استقلال است
جانشین بنگر و البته ساسان انصاری را هم تا این لحظه ثبت کرده تا در صورت جدایی بنگستون و طارمی جانشین خوبی داشته باشد. در آنسو اما استقلال هم سال قبل که صادقی ها و قاضی ها و بیگ زاده ها و ... را کنار گذاشت و هم امروز برهانی ها و طالب لوها و فخرالدینی ها و پروپیچ ها و عمران زاده ها را کنار می گذارد تا دوباره انقلابی جدید در تیم داشته باشد .کیست که نداند این کار زمان بر است و نتیجه ای حاصل نمی
افشارزاده تا پایان نقل و انتقالات سرپرست باشگاه استقلال ماند
سرپرست باشگاه استقلال تا پایان فصل نقل وانتقالات استقلال در سمت خود باقی می ماند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه ترکیب اعضای هیئت مدیره استقلال نهایی شده، قرار است بهرام افشارزاده تا پایان فصل نقل وانتقالات سرپرست باشگاه استقلال بماند. گفته می شود هیئت مدیره جدید پس از پایان نقل وانتقالات در خصوص مدیرعاملی باشگاه استقلال تصمیم گیری خواهند کرد. اعضای هیئت مدیره حدید استقلال متشکل از سیدکامل تقوی نژاد رئیس امور سازممان مالیاتی، محمدرضا حسین زاده رئیس بانک ملی، منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان است. ...