چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۵

قنبرزاده: از انتقال نفت ناراحتم

به گزارش بی باک نیوز، منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین نفت تهران در خصوص واگذار شدن امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی اظهار داشت: من در این زمینه تصمیم گیرنده نبودم که بخواهم نظر بدهم. کمیته چهار نفره در این زمینه تشکیل شده بود که عضو آن نبودم. وزارت نفت برای واگذاری امتیاز باشگاه به وزارت ورزش و جوانان نامه نگاری کرده بود که اکنون می بینیم این اتفاق افتاده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)