دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۳

اقدام به خودکشی یک زن در اهواز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اقدام به خودکشی یک زن از پل پارک جزیره در اهواز در ظهر روز شنبه جان یک کارگر شهرداری را نیز به خطر انداخت. به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز امیر نجفی بیان کرد: یک زن در ساعت 13 امروز با پرتاب کردن خود از پل پارک جزیره اقدام به خودکشی کرد. وی گفت: در این حادثه یک کارگر شهرداری با دیدن این صحنه برای نجات جان زن خود را به رودخانه انداخت که نتوانست در جریان آب خود را کنترل کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)