سایر منابع:
سایر خبرها
کوروشی: دستهای پشت پرده نگذاشت به یکی ازدوتیم استقلال یا پرسپولیس بروم
و شایعه داشتن پیشنهاد از یکی از دو تیم معروف پایتخت خاطرنشان کرد: بله من از یکی از دو تیم معروف پایتخت پیشنهاد جدی داشتم اما به خاطر یکسری از مسایل پشت پرده نتوانستم راهی آن تیم بشوم. نمی خواهم زیاد به این مساله بپردازم اما من در لیست آن تیم بودم. با این حال از انتخابم راضی هستم. مدافع جدید سایپا در ادامه افزود: قراردادم با سایپا یک ساله است و میلیاردی هم نیست. امیدوارم که فصل خوبی را در
باشگاه استقلال با مدیربرنامه هایم صحبت کرده ولی اولویتم پرسپولیس است
محمدحسین کنعانی زادگان، که دو فصل گذشته به دلیل گذراندن خدمت سربازی در ملوان انزلی حضور داشت، در مورد صحبت های روز گذشته برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه کنعانی بازیکن پرسپولیس است و مخالف رفتن او از جمع شاگردانش است اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که آقای برانکو این حرف را در مورد من زده است. این نشان می دهد ایشان به من اعتماد کرده است و این خیلی برای من خوشحال کننده است. باید به باشگاه بروم و در
ترابی؛ دوست داشتم به پرسپولیس بروم ولی رضایتنامه ام را صادر نکردند
وکیل ملت: بازیکن جوان و پدیده سایپا گفت: درست است که حضور در استقلال یا پرسپولیس همراه با استرس و فشار است اما علاقمند به حضور در یکی از این دو تیم بودم.
مسئولان نفت مادام الجلسه هستند!
مشکلات باشگاه نفت نیست. قراردادت را فسخ کرده ای؟ من هنوز قرارداد دارم و بلاتکلیفم. ما رفتیم سازمان لیگ که فسخ قرارداد بگیریم، گفتند هرکسی که زودتر اقدام کرد، فسخ گرفته است. مگر نانوایی است که هرکه زودتر آمد؛ بگیرد برود! با این وضعیت در نفت می مانی؟ من دوست دارم در نفت بمانم ولی تکلیف اصلا مشخص نیست. الان 10روز است که پاکت های مزایده باز شده ولی هنوز تصمیم نگرفتند. 5تا پاکت که 10روز فکر کردن نمی خواهد
فریبا: بچه های داخل باشگاه استقلال علیه من بیانیه می دهند
یکشنبه 23 خرداد 1395 0 روزنامه خبرورزشی/مهدی همدانی؛ از روز چهارشنبه بحث مدیر فنی شدن بهتاش فریبا مطرح شده و باشگاه استقلال دیروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با او انجام نشده و استفاده از فریبا را در دستور کارش ندارد! این مسئله باعث ناراحتی مربی اسبق استقلال شد به طوری که دیروز وقتی با او تماس گرفتیم برای معدود دفعاتی بود که فریبا را واقعاً عصبانی دیدیم.
افشاگری بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص منصوریان
به گزارش آراس:مهدی مؤمنی در واکنش به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه استقلال گفت: پیش از اینکه لیست مازاد استقلال اعلام شود گفته بودم که بعید است در لیست منصوریان برای فصل آینده باشم. حتی اگر در لیست او هم بودم با اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتم با او صحبت می کردم تا به صورت توافقی از استقلال جدا شوم. مشکلات من با منصوریان به زمان حضورم در نیم فصل اول در تیم نفت بر می گردد و در واقع او
شکار بزرگترین ستاره بازار نقل و انتقالات؛
یک رفت. من همیشه گفته ام خدایا هر جا که صلاح می دانی من را بفرست. ندای درونم به من گفت که به پر سپولیس بروم. درست است که دو باشگاه استقلال و پر سپولیس با هم ر قا بت دارند، اما این دو تیم در عین حال رفاقت هم دارند. من الان به همان اندازه قبل آقای منصوریان را دوست دارم. دنیا زودگذر است و این اتفاقات باید باعث نزدیک تر شدن ما شود و امیدوارم پر سپولیسی شدن من باعث ناراحتی کسی نشود. ر قا بت این دو تیم
استقلال مرا می خواست/ وقتی منصوریان به من اعتقاد ندارد چرا باید آبی پوش می شدم؟
بروم و نیمکت نشین شوم؟ من در نفت بازیکن ملی تیمش بودم اما به من میدان نداد و حالا توقع دارید در استقلال این اتفاق بیفتد؟ مهاجم پیشین تیم فوتبال نفت درباره فسخ قرارداد با باشگاه نفت گفت: من رسماً قرارداد خودم را فسخ و با صبا قرارداد امضا کردم. تیم نفت را به ملوان بندرانزلی دادند و شرایط را داشتند مثل موقعی می کردند که وضعیت راه آهن مشخص نبود و دقیقه 90 تکلیف را روشن کردند. تمام بازیکنان
بختیار:پولکی بودم،به استقلال نمی آمدم/ از سروش نپرسیدم قرمز است یا آبی
هافبک تیم استقلال گفت: شما با کاوه تماس بگیرید از او بپرسید درباره آمدنش به استقلال آیا من با او صحبت کرده ام؟ حسن بابازاده- کاپ، بختیار رحمانی، هافبک جدید استقلال که یکی از خریدهای خوب این فصل آبی پوشان به نظر می رسد، خودش را این روزها به صورت انفرادی آماده حضور در جمع آبی پوشان می کند. بختیار که گفته می شود قرار است پیراهن شماره 7 را از بایگانی بیرون بیاورد، قرارداد نجومی خود با آبی
بابت حضور کنعانی در استقلال به آنها تبریک می گویم / برانکو: بازیکنان برایم کلاس می گذارند یا تلفن شان ...
برای حضور بازیکنان در تست پزشکی و تدارک آکادمی مربوط به این قضیه با باشگاه جلسه داشتم. او که از جریان ثبت قرارداد کنعانی زادگان با استقلال خبر نداشت بعد از اینکه قانع شد مدافع سابق این تیم با آبی پوشان قرارداد بسته گفت: من فکر نمی کنم اینطور باشد اما اگر طبق ادعای شما باشد من به کنعانی زادگان و باشگاه استقلال تبریک می گویم و مسلما ما بازیکنان خوبی در این پست داریم. برانکو در
فوری/خبر جذب بازیکنی جدید توسط باشگاه استقلال/یک مدافع دیگر درحال مذاکره با باشگاه /سوپرایزه منصوریان ...
خیر گفت: بله. پیشنهادی از استقلال داشتم. از نیم فصل بحث حضورم در استقلال مطرح بود اما الان در حال حاضر تابع قراردادم با سپاهان هستم. مدافع اسبق استقلال درباره اینکه سه بازیکن قدیمی این تیم برای فصل بعد در استقلال حضور نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. فکر می کنم آنها می توانستند به تیم کمک کنند. اما به هر حال نظر سرمربی بود و خودش در این باره پاسخگو است. من به
استخاره پرسپولیس برایم خوب آمد
خبر - تحریریه پارسینه | وحید امیری قطعا مهم ترین چهره فصل نقل و انتقالات ایران بود. او که سرانجام پس از کلی هیاهو و شایعه به پرسپولیس پیوست صبح امروز با رادیو ورزش مصاحبه کرد. او توضیحاتی درباره ماجرای پیوسنتش به پرسپولیس داد: *وقتی لیگ تمام شد من به اردوی تیم ملی رفتم و تشخیص دادم که باید به تیم ملی بروم و این از هر چیزی مهمتر است و تصمیم گرفتم فکرم را به چیز دیگری مشغول نکنم. ولی در
یاغی استقلالی: دلم میخواهد فوتبالم در ایران تمام کنم/شاید سرخپوش شوم
، سرمربی گسترش فولاد هم دوستی قدیمی دارم. هر دو باشگاه، باشگاه های خوبی هستند و در کل برایم خیلی فرقی ندارد که به کدام تیم بروم. قطعا به تیمی می روم که آرامش بیشتری داشته باشم. جاسم کرار در مورد قراردادش با باشگاه نفت الاوسط هم گفت: من قراردادی با این باشگاه ندارم و می توانم با هر باشگاهی که خواستم قرارداد امضا کنم.
طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم
می دانم. وی بیان کرد: به هر حال با توجه به این که هواداران تیم هم دوست داشتند که در استقلال خوزستان بمانم، ترجیح دادم که این جا بمانم. قرارداد مالی ای که تیم های دیگر به من پیشنهاد دادند خیلی بیشتر از استقلال خوزستان بود، البته هنوز در خصوص وضعیت مالی با استقلال خوزستان صحبت نکرده ام و فقط به خاطر تعصبی که به خوزستان داشتم، در تیم ماندم. مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت
کنعانی زادگان: پیشنهاد استقلال هیچ اهمیتی برایم نداشت و اصلا به آن فکر هم نکردم
و آینده دار را به تمام آرزوهایش برساند. داستان بازگشت تو به پرسپولیس به کجا کشید؟ من یک نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و باید با مسوولان باشگاه صحبت کنم و به توافق برسیم و کارم را شروع کنم. من دوست دارم در پرسپولیس باشم و الان باید درباره شرایط صحبت کنیم و اگر به توافق رسیدیم در پرسپولیس می مانم. گویا استقلال به تو پیشنهاد داده اما برانکو در مصاحبه مطبوعاتی اش
90/ ویسی خودش هم می داند من بازیکن خوبی هستم!
که نشد به این تیم بروم. مشکل خاصی نیست و دوست داشتم به استقلال کمک کنم که نگذاشتند. 90: برای مطالباتت چه کار می کنی؟ گفتم که تا آخر هفته صبر می کنم 90: راستی چرا محرم نویدکیا و علی احمدی در لیست خروجی قرار ندارند. فکر می کنی از نویدکیا می ترسند؟ خبر ندارم و نمی توانم حرفی بزنم چون گفتم باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. 90: مقصد بعدی ات کجاست
جهانبخش: تا پیشنهاد رسمی دستم نرسد، باور نمی کنم
خود را معرفی کند. این بود که دو فصل در این تیم ماند و حتی با آنها به لیگ دو رفت. جهانبخش توانست با درخشش فوق العاده در این باشگاه، به آلکمار بپیوندد ؛ باشگاهی که در بین تاپ های هلند قرار دارد. علیرضا امسال هم با پیشنهادهایی روبه رو بود ولی گویا تصمیم دارد در آلکمار بماند و به کارش ادامه دهد: خب من با این باشگاه قرارداد دارم. چند پیشنهاد از داخل و خارج از هلند به دستم رسید اما پس از مشورت با مدیر
عزتی: نمی توانم به ملوان بروم
شرایط را دارند . عزتی در پاسخ به این سؤال که آیا منصوریان برای حضور در استقلال پیشنهادی به او داده است یا نه هم گفت: من پیشنهادهای خوبی دارم اما آقای منصوریان پیشنهادی به من نداده است. در سال های گذشته از استقلال و چند تیم خوب دیگر پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم در نفت تهران بمانم. با این حال حالا شرایط فرق می کند و سعی می کنم بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی ام داشته باشم.
بازیکنان می گویند استقلال و پرسپولیس به آنها پیشنهاد 2 میلیاردی می دهند/ چرا وزیر ورزش سکوت کرده؟
بیان کردند، رعایت کنند. امسال سال اقتصاد مقاومتی است اما ما با هر بازیکنی که صحبت می کنیم می گوید استقلال 2 میلیارد تومان و پرسپولیس 2 و نیم میلیارد تومان پیشنهاد کرده است. چرا وزیر ورزش نسبت به این ارقام سکوت کرده اند؟ اما فصل گذشته ما یک بازیکن گرفتیم مدام صحبت از مبلغ های کلان شد. درحال حاضر ما فقط یک بازیکن از لیگ دسته دوم با قیمت 150 میلیون تومان جذب کردیم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن
رضایی:آرامش سایپا باآمدن فرکی بیشترمی شود
به گزارش بولتن نیوز؛ غلامرضا رضایی درباره ادامه دوران حضورش در سایپا اظهار داشت: فصل گذشته در سایپا شرایط خوبی داشتم. این درست است که یک سری مشکلات به وجود آمد، ولی آن مشکلات ربطی به بازیکنان نداشت. سایپا یک باشگاه خوب و بی حاشیه است و فکر می کنم با آمدن حسین فرکی آرامش این تیم بیشتر خواهد شد. وی افزود: دوست نداشتم فصل آینده در تیم دیگری بازی کنم و در نهایت تصمیم گرفتم که بمانم. این در
اف 14 هدیه سردار به پرشورها
، فصل آینده شاگرد قلعه نویی در تراکتورسازی است. محمد ابراهیمی بعد از امضای قرارداد با تراکتورسازی گفت: من پیشنهادهای خوبی از تیم های لیگ برتری مثل استقلال و پرسپولیس داشتم اما چون تراکتورسازی را دوست داشتم، می خواستم به این تیم برگردم. پوشیدن پیراهن تراکتورسازی همیشه برایم افتخار بوده است. در این چند روز هواداران با کامنت هایشان در اینستاگرام حسابی شرمنده ام کردند. امیدوارم سربلندشان کنم. من همیشه شماره14 را دوست داشتم اما مشخص نیست که بار دیگر در تراکتورسازی این شماره را بر تن کنم. واقعا هم دنبال شماره نیستم. همین که لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته باشم، برایم کافی است. ...
صحبت های آرش برهانی در مورد قرار گرفتن در لیست مازاد
آرش برهانی: از کنار گذاشتنم تعجب نکردم/جدایی ام فوتبالی نبود بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال در واکنش به قرار گرفتنش در لیست مازاد این تیم برای فصل بعد گفت: در سه سال اخیر فوتبال بازی نکردم .مشکلی با منصوریان ندارم و دنبال مقصر هم نیستم. از کنار گذاشتنم تعجب نکردم اما کنار گذاشتنم فوتبالی نبود. امیدارم که بتوانم جایی بروم و فوتبال بازی کنم. من ?? ساله هستم و به نظرم سن یک عدد است.
احتمال تغییر در هیئت مدیره استقلال وجود دارد
در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر هم فعالیت می کند. اینکه در نهایت تغییری ایجاد شود یا خیر، به تصمیم افشارزاده و وزارت ورزش مربوط خواهد شد. عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد اینکه گفته می شود با سجاد شهباززاده در مورد مطالبات این بازیکن و همچنین قرارداد فصل آینده جلسه داشته است، گفت: مسائل مالی و بحث قرارداد به باشگاه مربوط می شود. من در باشگاه جلسه داشتم که به صورت اتفاقی شهباززاده را دیدم و جلسه ای هم با او نداشتم. ما مبالغی را به باشگاه می دهیم و مسئولان باشگاه باید در مورد مبلغ قراردادها یا طلب های گذشته با بازیکنان صحبت کنند. ...
اختر در گفت و گو با کاپ تایید کرد؛مگویان تمدید کرده است
مدیربرنامه مدافع ارمنستانی استقلال گفت: یک روز بعد از پایان فصل فوتبالی گذشته با مسئولان باشگاه استقلال توافق شد که هرایر دو فصل دیگر برای این تیم توپ بزند. ادموند اختر در گفت و گو با کاپ، درباره وضعیت قرارداد بازیکن ملی پوش ارمنستانی اش با استقلال اظهار داشت: طبق توافقی که با مسئولان باشگاه استقلال انجام دادیم پس از بازی فینال جام حذفی قرارداد مگویان به مدت دو سال دیگر تمدید شود. وی
عزتی: تاج قول آزادی بازیکنان نفت را داد/ منصوریان باید همراه بازیکنان نفت به سازمان لیگ می آمد
دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانم به انزلی بروم و باید در تهران به فوتبالم ادامه دهم. وی درباره حضور نداشتن هیچ یک از اعضای سابق کادرفنی نفت در جلسه امروز، اظهار کرد: منصوریان ودستیارانش فصل گذشته در کنار سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان نفت مشکلات مالی را حس کردند اما از ما خواستند برای حفظ نام و اعتبار خود و باشگاه نفت، تمام تلاشمان را به کار گیریم. در این نشست سعید لطفی که به تازگی به
از پرسپولیس پیشنهاد دارم ولی من یک استقلالی هستم و نمی روم
.... سوال من این است که وقتی نمی خواهند تیم داری کنند چرا ما باید به پای شان بسوزیم؟ گفتند پول های مان را صرف لیگ قهرمانان آسیا کردیم، یعنی ما اشتباه کردیم که به این مسابقات رفتیم؟ مطهری درباره اینکه چه زمانی تصمیم قطعی برای استقلالی شدن را می گیرد، گفت: در چند روز آینده تصمیمم را می گیرم، خودم دوست دارم به اروپا بروم و چند پیشنهاد هم دارم باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. مهاجم نفت تهران درباره پیشنهاد پرسپولیس گفت: من از این تیم هم پیشنهاد داشتم ولی چون استقلالی هستم به پرسپولیس نمی روم. ...
7، 8 تا پیشنهاد داشتم
احترام چند سالی که در استقلال خوزستان بودم و این تیم برایم زحمت کشیده بود، دیدم در این برهه به من نیاز دارند و باید بمانم. الان کاپیتان استقلال خوزستان هم هستی؟ بله، خود آقاسیروس پورموسوی به من گفت بمان، انتظار دارم تیم را جمع کنی و به نوعی دست راستم باشی. من هم وقتی دیدم به من نیاز دارند، ماندم؛ در حالی که پیشنهاد زیاد داشتم. بحث حضورت در تیم های استقلال و پرسپولیس مطرح بود. چرا قبول نکردی به این
علی محمدی: فصل خوبی در انتظار سپاهان است
ویسی صحبت کردم و دیدم فکر و اهدافمان خیلی به هم نزدیک است. هفت، هشت سال در سپاهان حضور داشتم اما پنج فصل بیرون از این تیم بازی کردم که در این مدت خیلی دوست داشتم دوباره به باشگاهی که در آن بزرگ شدم برگردم. سپاهان را مثل خانه خودم می دانم. مدت ها بود می خواستم برگردم و به سپاهان کمک کنم تا در کنار باشگاه و هواداران به جایگاه واقعی خود برسد. فصل خوبی در انتظار سپاهان است آقای ویسی از
ادینهو: ایران وطن دوم من است، دوست دارم برگردم/ شنیدن شعار ادینیو آقای گل لذت بخش است
اما آنها پیگیری نکردند و در نهایت از باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفتند و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داده است. ادینیو در رابطه با اینکه چه زمانی با تیم تراکتورسازی قرارداد امضاء خواهد کرد، بیان داشت: در حال مذاکره هستیم، من خیلی دوست دارم تا این اتفاق بیفتد تا دوباره مردم تبریز را از نزدیک ببینم و برای آنها بازی کنم. من حتی در نیم فصل قبل هم از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم اما شرایط
پورقاز: دلم نمی خواست نامردی کنم
را با پورموسوی زده بود. دلم نمی خواست نامردی کنم و یاد گرفته ام نانی که پای سفره پدر و مادرم می برم حلال باشد. باز هم از منصوریان و استقلالی ها عذر خواهی می کنم و آرزوی کامیابی برای آنها دارم. پور موسوی آدم بدون شیله پیله ایست و با توجه به این رفتار موفق می شود. در خوزستان سال سختی داریم و انتظارات از تیم بالاست. اما شنیده ام باشگاه استقلال خوزستان بدون حاشیه و بی دغدغه اداره