سایر منابع:
سایر خبرها
سوال نماینده مشهد از وزیر اقتصاد درباره مصادره اموال ایران در کانادا
برجام منابع ارزی و مالی ایران آزاد شده، اگر واقعا مدیریت کامل این منابع در اختیار دولت - وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی است (که ظاهرا نیست) چرا اقدام مؤثر بازدارنده انجام نداده اید، اعلام می شود دادگاه های آمریکایی تا 80 میلیارد دلار حکم صادر نموده آند تا اموال و دارایی های ملت ایران را مصادره نمایند. دولتمردان مدافع حریم ملت ایران هستند، اگر توان حفظ اموال را ندارید بگویید تا ملت خود فکری بکنند. انتهای پیام/ ----------------------------------------------------------------------------- ...
کانادا هم اموال ایران را دزدید
نشان می داد مردم از دستاوردهای برجام ناامید شده اند دزدیده شدن اموال ایران در آمریکا، ناراحتی مردم ایران را برانگیخت زیرا با آن همه شعار از حل شدن مشکلات با دیپلماسی ، آمریکا نشان دادهنوز سر دشمنی با ملت ایران دارد و زبان دیپلماسی را نمی فهمد. در حکم دزدی اموال ایران توسط آمریکا، دیوان عالی آمریکا حکم دادگاه فدرال این کشور مبنی بر پرداخت مبلغ 1میلیارد و 750 میلیون دلار به بازماندگان
کانادا هم به پسابرجام دستبرد زد
سرویس سیاسی فردا؛ کبری آسوپار : کانادایی ها 13 میلیون دلار از اموال غیردیپلماتیک ایران را برای آنچه پرداخت غرامت به آسیب دیدگان عملیات گروه های تروریستی می خوانند، مصادره کردند. واکنشی از دولت ایران در دست نیست و در دست هم باشد، چیزی را تغییر نمی دهد. مبنا بر مذاکره گذاشته شده و تجربه نشان داده که مذاکره این مصادره ها را حل نمی کند. تازه اگر نگوییم که آن اصرار بر مذاکره ها جسارت مصادره
مصادره اموال ایران در کانادا، گشایشی دیگر در رمضان پسابرجام !
آفتاب برجام ، گشایشی برای تاراج گران اموال ملت ایران حاصل می شود. مصادره در حدود دو میلیارد دلار از اموال ایران در سیتی بانک نیویورک با حکم دادگاه عالی آمریکا و به نفع قربانبان حوادث سال 1983 در لبنان یکی دیگر از گشایش های حاصله بود که البته از سوی مقامات دولت یازدهم بلادرنگ به دولت قبل نسبت داده شد. این اقدام آمریکایی ها از سوی علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص
کانادا با مصادره اموال ایران می خواهد سر سپردگی خود را به امریکا ثابت کند
به نوعی نقض برجام حساب کرد که البته در این خصوص باید به موضع گیری سیاستمداران آمریکایی توجه کرد، تائید یا رد این اقدام کانادا از سوی آمریکا همبستگی میان منافع آنها را نشان می دهد. دادگاهی در کانادا در ادامه دستبرد کشورهای غربی به اموال کشورمان حکم مصادره 13 میلیون دلار از دارایی های ایران را در این کشور صادر کرد. این نخستین حکمی است که در چارچوب یک قانون ضد تروریستی در کاناد
نمایندگان از وزیران درباره مصادره اموال ایران در کانادا سؤال می کنند
ا طلاعات روز# جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم دادگاه کانادا برای مصادره 13 میلیون دلار از دارایی های ایران به بهانه حمایت از تروریسم گفت: این موضوع را ما در مجلس پیگیری می کنیم و جزء سوالات اصلی نمایندگان از وزارت امور خارجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهد بود. وی افزود: طبق گزارش دولت و بانک مرکزی و وزیر امور خارجه منابع جمهوری اسلامی ایران
حکم دادگاه کانادایی برای مصادره 13 میلیون دلار از اموال ایران
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از جم خبر ؛ پایگاه "الجزیره" قطر نوشت؛ یک دادگاه کانادایی دستور به مصادره 13 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران در کانادا به عنوان غرامت برای بازماندگان حوادث تروریستی داد. در حکم صادر شده توسط دادگاه عالی "اونتاریو" خانواده های اشخاص آمریکایی که در انفجارها و آدم ربایی هایی بین سال های 1983 تا 2002 کشته شده اند، غرامت مالی دریافت می کنند
سریال سرقت های زنجیره ای از اموال ایرانی، از آمریکا تا کانادا/اموال ایرانی در غرب در معرض تهدید است
کشورمان جلوگیری شود. دادگاهی در کانادا حکم کرد 13 میلیون دلار از دارایی های غیردیپلماتیک ایران که در کانادا بلوکه است، به عنوان غرامت به خانواده های آمریکایی که سال های 1983 تا 2002 کشته شده اند پرداخت شود./ پایان پیام حکم دادگاه کانادا مغایر با قوانین بین الملل است/آغاز دومینوی مصادره اموال ایرانی آبشخور حکم دادگاه کانادا، آمریکا و نظام استکبار است/دولت جدید و قبلی کانادا در اقدامات ضدایرانی تفاوتی ندارند حکم دادگاه کانادا برای مصادره اموال ایران سیاسی است/باج گیری کانادا به ضرر اوتاوا تمام می شود ...
مصادره اموال ایران تحریمی دیگر برای برجامی دیگر
بعدی این است که با توجه به احکام صادره مشابه از سوی آمریکاییها که حداقل میزان مصادره اموال و داراییها در آنها به چند میلیارد دلار بالغ میگردد اصولا جرا کاناداییها فقط به 13 میلیون دلار بسنده کرده اند؟ آیا این مبلغ نشان از ترس آنها از واکنش ایران و لغو قراردادهای احتمالی آتی برای فروش انواع کالا و نهایتا جاماندن از بازار پر سود ایران نیست؟ بعبارت دیگر آیا این مبلغ برای سنجش معیار و میزان آستانه تحمل
نجات از پرونده پترسون 2؛ دلیل سرعت ایران در طرح دعوای بین المللی علیه آمریکا
به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری آنا، دو ماه پیش در تاریخ 2 اردیبهشت ماه، دیوان عالی آمریکا با صدور حکمی، 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه بانک مرکزی ایران را به نفع خانواده قربانیان تروریسم مصادره کرد. آمریکا مدعی است ایران در بمب گذاری سال 1983 ( 1362) یک پایگاه نظامی آمریکا در شهر بیروت نقش داشته است. مقامات جمهوری اسلامی ایران بلافاصله بعد از این رأی دادگاه آمریکا نسبت به این
مصادره، مشقی که کانادا از روی آمریکا نوشت!/ لبخندهای پسابرجامی باب غارت از ایران را باز کرد
آب سنگین از ایران خبر داد و گفت که مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب اصلاحیه ای دولت آمریکا را از خرید آب سنگین از ایران در آینده منع کرد. دستبرد کشورهای غربی به اموال ایران همچنان ادامه دارد و در حالی که هنوز تکلیف آمریکا در خصوص دست درازی به دارایی های ایران حل و فصل نشده، دادگاهی در کانادا نیز حکم مصادره 13 میلیون دلار از دارایی های ایران را در این کشور صادر کرد. یک کارشناس مسایل سیاسی
حکم دادگاه کانادا مغایر با قوانین بین الملل است/آغاز دومینوی مصادره اموال ایرانی
پایه هیچ دلیل و مدرکی نیست و تنها بر اساس ادعاهای واهی صورت گرفته است. دادگاهی در کانادا حکم کرد 13 میلیون دلار از دارایی های غیردیپلماتیک ایران که در کانادا بلوکه است، به عنوان غرامت به خانواده های آمریکایی که سال های 1983 تا 2002 کشته شده اند پرداخت شود./ پایان پیام انزوای سیاسی دولت کانادا در عرصه بین الملل، علت مصادره اموال ایرانی/ایران مصمم بهحمایت از مستضعفان
اقدام کانادا مغایر با ادعای عادی سازی روابط دو کشور است
گروههای تروریستی، حکم توقیف 13 میلیون دلار از اموال ایران را تأیید کرده است؛جمهوری اسلامی ایران این اقدام را گامی جدید در مسیر سیاست های خصمانه دولت افراطی گذشته کانادا می داند که با رای مردم ساقط شد. جابری انصاری در ادامه گفت: شناسایی و اجرای آراء سیاسی و غیابی صادره ازسوی محاکم امریکایی که در دیوان عالی ایالت مذکور کانادا مورد تأیید قرار گرفته است، مغایر با تعهدات بین المللی دولت کانادا
دومینوی گشایش های پسابرجام به دادگاه کانادایی رسید!
تنزل پیدا کرد. در این دوران جمهوری اسلامی ایران به بزرگ ترین دولت حامی تروریسم بدل گشت؛ دولتی که هم در حادثه ی یازدهم سپتامبر نقش داشت و هم در انفجار سال 1983 لبنان. در پسابرجام یک دادگاه آمریکایی حکم برداشت یازده و نیم میلیارد دلار و دیگر قاضی آمریکایی حکم برداشت 2 میلیارد دلار از اموال و دارایی های ایران را به خاطر اتهامات تروریستی که به ایران وارد کرده بودند، صادر نمودند. در پسابرجام، حج تمتع لغو
دستبردی تازه به اموال ایران در خارج از کشور / پس از بهانه دو میلیاردی آمریکا این بار کانادا پول های ...
بعد از اجرایی شدن برجام، آمریکا و متحدانش تمرکز خود را بر اعمال فشار به ایران در قالب ادعایی برنامه های تروریستی قرار داده اند و ظرف دو ماه تا به امروز دو بار به اموال و دارایی های ایران در خارج از کشور دستبرد زده اند. به نظر می رسد این رویکرد آگاهانه که از سوی کشورهای غربی اتخاذ شده می بایست جدی گرفته شود تا برای دفعات بعد شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم. دادگاهی در کانادا حکم کرد 13
انفعال مقابل مصادره 13 میلیون دلار اموال ایران توسط کانادا مصیبتی بالاتر از تحریم ها است - وزارت خا
ابطحی در گفت وگو با فارس:انفعال مقابل مصادره 13 میلیون دلار اموال ایران توسط کانادا مصیبتی بالاتر از تحریم ها است/ وزارت خارجه با صراحت مخالفت کند سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به غارت 13 میلیون دلاری اموال ایران از سوی کانادا، اظهار داشت: متاسفانه انفعال در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و کشورهایی
امریکا برجام را له کرد/ متقاضیان عضویت در کمیسیون امنیت ملی به دنبال پرستیژ سیاسی هستند
نادر قاضی پور در گفتگو با ایران خبر نسبت به اجرای برجام و مصادره اموال ایران توسط دولت امریکا و کانادا اظهار داشت: ما برجام را در مرحله اجرا موفق نمی دانیم؛ مابرجام یک طرفه اجرا می کنیم و طرف مقابل افراد جدید را تحریم می کند و اموال ما را می دزد و از سوی دیگر تعداد تحریم ها را بیشتر می کند و اروپا را می ترساند که تحریم ها را ادامه دهد و کشور های آسیایی را ترغیب می کنند که ما را دور بزنند.
دزدی اموال ایران در باشگاه حامیان صهیونیسم
بلوکه شده ایران برای پرداخت غرامت استفاده کنند. مصادره در حدود دو میلیارد دلار از اموال ایران در سیتی بانک نیویورک با حکم دادگاه عالی آمریکا و به نفع قربانیان حوادث سال 1983 در لبنان نتیجه این تصمیم گیری بود. نکته قابل تامل اقدام دادگاه آنتاریو کانادا حکم به برداشتن اموال ایران برای پرداخت غرامت به خانواده های آمریکایی است نه خانواده های کانادایی، امری که نشان می دهد برخلاف براورد برخی
دولت نباید در برابر دشمن گستاخ کوتاه بیاید
محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با بسیج، در واکنش به مصادره 13 میلیون دلار اموال غیردیپلماتیک ایران توسط کانادا گفت: دستگاه های دیپلماسی و حقوقی ما باید در قبال غارت اموال ایران توسط آمریکا و کانادا واکنش قاطعی نشان دهد و این قضیه را به طور جدی پیگیری کنند. وی افزود: دولت باید در دادگاه های بین المللی علیه آمریکا و کانادا شکایت کند و از حقوق ملت ایران دفاع کند و نگذارد که
نباید در فروش آب سنگین به آمریکا تعجیل کرد/ سازمان انرژی اتمی با ملاحظات لازم دست به مبادله بزند
ندارد و بهتر است زمانی که تمام ملاحظات صورت گرفت دست به معامله و مبادله زد. به گزارش خانه ملت، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی عنوان کرده است: با وجود اینکه تضمین هایی را از دولت امریکا برای فروش آب سنگین و دریافت پول آن از طرق مختلف دریافت کرده بودیم اما پس از دستبرد به اموال ایران و حکم دیوان عالی امریکا مبنی بر مصادره حدود دو میلیارد دلار از اموال ایران، متوجه شدیم که می تواند
دزدی های پسابرجامی یا گشایش های پسابرجامی!
حرف و حدیثها از حرف عمل این دولت و تناقض گویی ها زیاد است که در حوصله این نوشتار نمی گنجد. اما سخن اصلی این نوشتار این است که با این وضعیتی که در بالا ذکر آن رفت مردم باید کدام را باور کنند گشایش را یا دست غارت اموال را و رکود اقتصادی را ؟دقیقاً آقای روحانی بفرمایند منظور از گشایش چیست؟ گشایش یعنی همین که طرفهای مقابل اموال کشور را غارت کنند؟! و یا اینکه بگویند مانور موشکی نگذارید؟ و... دقیقاً باید بابت کدام شکرگزاری کرد؟ بابت دست درازیها و گُندگویی های هر روزه طرفهای غربی و یا رکود اقتصادی و یا تعطیلی کارگاهها به دلیل وارادت بی رویه کالاهای غربی ؟ ...
سیاست تشویق و تحقیر کانادا در قبال ایران
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت فرهنگ نگار ، روز گذشته خبری مبنی بر مصادره اموال غیر دیپلماتیک ایران توسط دادگاهی در کانادا منتشر شد که بر اساس این خبر دادگاه عالی انتاریو مدعی شده ایران تأمین مالی و آموزشی حماس و حزب الله برای انجام 8 بمب گذاری در لبنان، عربستان، آرژانتین و سرزمین های اشغالی را طی سال های 1983 الی 2002 بر عهده داشته و به همین علت مبلغ 13 میلیون دلار از دارایی
مسئولان دانشگاه با دید انقلابی تصمیم گیری کنند/ حضور فتنه گران در دانشگاه منجر به دور شدن این نهاد از ...
خصمانه آمریکا بودند، دستبرد دوم به اموال ایران در فاصله ای کمتر از دو ماه توسط دولت کانادا، تکرار شد. این دو غارت تشابهات مبرهنی با یکدیگر داشتند که از آن جمله می توان به، بهانه یکسان متهم ساختن ایران به حمایت از تروریست و اقدامات تروریستی و همچنین، صدور حکم برداشت از اموال ایران در دادگاه های ایالتی و البته مهمتر از همه، بروز این غارت پس از امضا برجام و توافقات هسته ای اشاره کرد.
جزئیات دستبرد 13 میلیون دلاری کانادا به اموال ایران
/> گفتنی است کانادا با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی، متهم فساد بزرگ بانکی اخیر را نیز به ایران تحویل نداده است. دومین دستبرد پسابرجامی چندی پیش دادگاهی در آمریکا با استناد به مصوبه کنگره و با حمایت دولت این کشور، حدود 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران را مصادره کرد. بهانه این سرقت کلان، اتهام بدون سند و مدرک دست داشتن ایران در انفجار مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت در
انزوای سیاسی دولت کانادا در عرصه بین الملل، علت مصادره اموال ایرانی/ایران مصمم بهحمایت از مستضعفان جهان ...
، ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکنیم. عضو هیأت رئیسه مجلس، تصریح کرد: وزارت خارجه باید پاسخی درخور به اقدامات دولت کانادا در مصادره اموال کشورمان بدهد، در غیر این صورت احتمال تکرار چنین اتفاقات و اقداماتی وجود دارد. دادگاهی در کانادا حکم کرد 13 میلیون دلار از دارایی های غیردیپلماتیک ایران که در کانادا بلوکه است، به عنوان غرامت به خانواده های آمریکایی که سال های 1983 تا 2002 کشته شده اند پرداخت شود./ پایان پیام حکم دادگاه کانادا مغایر با قوانین بین الملل است/آغاز دومینوی مصادره اموال ایرانی ...
آبشخور حکم دادگاه کانادا، آمریکا و نظام استکبار است/دولت جدید و قبلی کانادا در اقدامات ضدایرانی تفاوتی ...
احمد سالک کاشانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حکم دادگاه کشور کانادا درباره مصادره حدود 15 میلیون دلار از دارایی های ایران، گفت: متأسفانه دولت کانادا چه در گذشته و چه امروز که با شعار تغییر به روی کار آمده، تحت سلطه و سیطره آمریکا است. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت جدید کانادا پس از روی کار آمدن اعلام کرد که در جهت تغییر سیاست های این
کانادا در دزدی بین المللی جا پای آمریکا گذاشت/ از مصادره دارایی ایران تا آغاز مذاکره برای از سرگیری ...
به آسیب دیدگان در عملیات گروه های ترویستی 13 میلیون دلار غرامت پرداخت شود. این نخستین حکمی است که در چارچوب یک قانون ضد تروریستی در کانادا صادر می شود و اگرچه بر ساختمان های دیپلماتیک ایران در اوتاوا اثر نمی گذارد، چندین ملک و حساب بانکی غیر دیپلماتیک را شامل می شود. این درحالیست که به ادعای دیون، دولت اوتاوا از هم اکنون مراحل آغازین مذاکره با ایران برای از سرگیری روابط دیپلماتیک را
واکنش عضو سابق کمیسیون امنیت به دستبرد کانادا به اموال ایران
با ایران التماس می کنند و از طرفی در دادگاه این کشور حکم مصادره اموال ایران صادر می شود. وی با تاکید بر ضرورت برخورد محکم و با صلابت با استکبار خاطرنشان کرد: برخورد محکم با استکبار باعث می شود تا دیگر این کشورها جرات نکنند دست به چنین اقداماتی بزنند.
دولت کانادا تحت اسارت لابی های صهیونیستی است/حضور دولت اوتاوا در خط مقدم تحریم و قطعنامه ها علیه ایران
محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حکم دادگاه کشور کانادا درباره مصادره حدود 15 میلیون دلار از دارایی های ایران، گفت: متأسفانه دولت کانادا همانند هیأت حاکمه آمریکا تحت اسارت لابی های صهیونیستی قرار دارند، که این مسئله موجب شده که آن ها موضع گیری هایی را بر خلاف ادعاهایشان بگیرند. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روابط بسیار