دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰

25 درصد کارگران صنعت فولاد در یک سال اخیر اخراج شدند

روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت درباره بحران در صنعت فولاد نوشته است: عضو انجمن فولاد با بیان اینکه در یک سال اخیر 20 تا 25 درصد نیروی کار فعال در کارخانه های فولاد بخش خصوصی اخراج شده اند، گفت: افزایش سود بانکی با هدف کنترل تورم باعث تشدید رکود در بخش صنعت شده است. رضا شهرستانی اظهار داشت: با توجه به بالا بودن سرمایه مورد نیاز برای ایجاد کارخانه های صنعت فولاد، را ه اندازی این صنایع از طریق سرمایه های خصوصی به راحتی انجام نمی شود و این کار نیازمند دریافت تسهیلات بانکی است.... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)