سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
طوفان نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۱

فرماندار تهران/مزارع شهر تهران با فاضلاب آبیاری نمی شود

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه مزارع شهر تهران با فاضلاب آبیاری نمی شود، افزود: بیش از دو سال است که برای آبیاری مزارع جنوب شهر تهران دیگر از فاضلاب استفاده نمی شود. عیسی فرهادی در گفت وگو با ایسنا، گفت: بیش از دو سال پیش 60 هکتار زمین داشتیم که برای آبیاری از آب نامناسب استفاده می کردند. طی دو سال گذشته این میزان را به 10 هکتار کاهش دادیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)