سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۴

شیوع بیماری های دامی با اوج گرفتن دمای هوا

مهدی رفیعی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، بالا رفتن دمای شهر قم در روزهای اخیر را خطری جدی برای دام ها دانست و اظهار کرد: افزایش ابتلای دام ها به گرما زدگی مشکلاتی مانند شدت گرفتن شیوع بیماری های مسری در بین دام ها، کاهش شیردهی، کاهش میزان تولید گوشت و... را به دنبال دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)