سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

تولید نفت و گاز میدان اسفند افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با استقرار دکل DD4 در میدان اسفند و انجام عملیات تعمیر و حفاری چاه های بسته آن، تولید نفت و گاز از این میدان افزایش می یابد. به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با استقرار دکل DD4 در میدان اسفند و انجام عملیات تعمیر و حفاری چاه های بسته آن، تولید نفت و گاز از این میدان افزایش می یابد. سعید حافظی افزود: در این عملیات 7 حلقه چاه در میدان اسفند با استقرار دکل DD4 تعمیر شده و باعث افزایش تولید از این میدان می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط