سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۰:۱۹

افزایش تولید نفت در خلیج فارس با استقرار یک دکل حفاری در میدان اسفند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از استقرار یک دکل حفاری در میدان اسفند خبر داد و گفت: با اجرای عملیات تعمیر و حفاری چاه ها، تولید نفت و گاز از این میدان افزایش می یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)