چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۰

تارتار: شرایط ما در جدول خوب نیست/ فقط برای 3 امتیاز به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: ذوب آهن از تیم های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم های خوب امسال است ولی ما فقط برای 3 امتیاز بازی خواهیم کرد. به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و گل گهر، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ذوب آهن تیمی است که در انتقال از دفاع به حمله فوق العاده بوده و نقاط ضعفی هم دارد که در طول هفته بر آن کار کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)