سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فوتبال ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۴

ترابی: قرارداد خوبی با سایپا امضا کردم/ خوشحالم امسال با فرکی کار می کنم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: قرارداد خوبی با سایپا امضا کردم. به نقل از سایت باشگاه سایپا، مهدی ترابی، روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت وگویی با این بازیکن جوان و خوش آتیه، ترتیب داده شده که در ادامه می خوانید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)