سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۵

حمدی نژاد:تا تکلیف مان روشن نشود جایی نمی رویم

مدافع تیم نفت تهران گفت: دست هایی در کار است تا اوضاع تیم نفت روی غلتک نیفتد. وحید حمدی نژاد در گفت وگو با کاپ، درباره تجمع اعتراض آمیز بازیکنان نفت تهران مقابل وزارت نفت اظهار داشت:این یک تصمیمی جمعی بود از سوی بازیکنان نفت تا تکلیف مان را روشن کنیم. الان 9 ماه است که ما در این وضعیت بسر می بریم و در این هفته های اخیر هر روز مسئولان باشگاه از باز شدن پاکت های پیشنهادی مزایده حرف می زدند و پنجشنبه را به یکشنبه و دو شنبه را به شنبه وصل می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)