سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۹

معتادین به فضای مجازی قدرت ارتباط با جامعه را از دست می دهند

بخش دیگر رسانه های پایگاه خبری تحلیلی بی باک : یک روانشناس گفت: افراد وابسته به فضای مجازی به درجه ای می رسند که دیگر حتی حوصله یک مکالمه کوتاه و یا تاب مقاومت در جمع را ندارند و این از بسیار جدی استفاده از فضای مجازی است. به گزارش گروه رسانه های بی باک،سیما فردوسی روانشناس خانواده در گفت و گو با گرداب با اشاره به استفاده از شبکه های مجازی و تاثیرش بر مسائل روحی و روانی افراد گفت: استفاده از شبکه های مجازی باتوجه به رواج آن، به شکل افراطی که امروز در جامعه وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)