دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۹

عربستان حریری را کنار گذاشت

فعال مشهور عربستانی در شبکه های اجتماعی، از کنار گذاشته شدن سعد حریری از سوی مسؤولان سعودی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" در جدیدترین پست خود در تویتر نوشته است: دست کشیدن عربستان سعودی از سعد حریری به دلیل شکست او در مقابله با حزب الله نیست، بلکه این اقدام در راستای طرح محمد بن سلمان (فرزند پادشاه، وزیر دفاع و جانشین ولیعهد) برای اعمال فشار و در تنگنا قرار دادن شرکت "سعودی اوجیه" است، درست مانند اقامی که برای در تنگنا قرار دادن شرکت بن لادن صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)