دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۷

یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شد/ لاهوتی و ...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، نشست کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه برگزار شد. در نشست امروز اعضا به ریاست عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل که بدون هیچ رقیبی داوطلب ریاست شده بود رأی مثبت دادند. مهرداد بائوج لاهوتی و محمدرضا پورابراهیمی هم حائز اکثریت آرای اعضا برای نواب رئیسی شده و شهباز حسن پور نماینده سیرجان هم سخنگوی کمیسیون شد. عبدالرضا عزیزی و علیرضا رحیمی نیز عهده دار سمت دبیری کمیسیون شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)