سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۱

آغاز پرداخت وام 2 میلیون تومانی به بازنشستگان!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام وام ضروری دو میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری خبرداد. به گزارش پارس نیوز، علی ربیعی افزود: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید بهبود وضع معیشتی بازنشستگان است و بر این اساس برنامه های متعددی برای رفاه حال بازنشستگان پیش بینی شده که پرداخت وام ضروری در قالب تسهیلات بانکی به بازنشستگان کشوری بخشی از سیاست های حمایتی دولت یازدهم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)