دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۱

کاهش شدید سرمایه گذاری در صنعت برق ایران

مدیرعامل توانیر با اشاره به کاهش شدید سرمایه گذاری در صنعت برق ایران در طول 10 سال گذشته تاکنون، گفت: سالانه باید 4 میلیارد دلار در صنعت برق هزینه شود که تاکنون عملیاتی نشده است. به گزارش خبرگزاری مهر، آرش کردی در نشست با مدیران صنعت برق با اشاره به روند نزولی سرمایه گذاری در بخش های تولید، انتقال و توزیع صنعت برق ایران در طول 10 سال گذشته تاکنون، گفت: تامین تقاضای 5 درصدی مصرف برق در کشور در گروی 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری سالانه در صنایع برق و انرژی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)